این نشریه را در شبکه‌های علمی همراهی کنید:

لینکدین

ریسرچ گیت

پابلونز

آکادمیا

ارکید

مندلی

گوگل اسکالر

تاثیر ابعاد مزایای درک شده در شکل گیری نگرش و تمایل به خرید آنلاین در بین کارکنان گروه نعمت البرز ایرانیان
دوره 4، شماره 4، زمستان 1401، صفحات 1 - 12
نویسندگان : الهام اسفندی 1، مریم اخوان خرازیان* 2
1- دانشجوی کارشناشی ارشد، مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی مولانا ابیک قزوین
2- استاد یار مدیریت بازرگانی ، دانشگاه شهید بهشتی
چکیده :
هدف: بررسی تاثیر ابعاد مزایای درک شده در شکل گیری نگرش و تمایل به خرید آنلاین در بین کارکنان گروه نعمت البرز ایرانیان. روش تحقیق: این پژوهش از نظر هدف کاربردی نوع توصیفی و پیمایشی که جامعه آماری کارکنان گروه نعمت البرز ایرانیان با تجربه خرید آنلاین از فروشگاهای اینترنتی ایرانی با حجم نمونه انتخابی 129 نفر که به منظور آزمون فرضیات از مدل معادلات ساختاری استفاده شده و داده ها با استفاده از آمارتوصیفی از طریق SPSS24 و آمار استنباطی آزمون معادلات ساختاری از طریق Smart PLS2 تجزیه و تحلیل شده است. یافته ها: فرضیه اصلی ادعایی مبنی بر تاثیر عوامل قیمت، محصول، راحتی در مزایای درک شده در شکل¬ گیری نگرش و تمایل به خرید آنلاین مورد تائید واقع شد. نتایج: نتایج نشان می‌دهد که عوامل قیمت، محصول، راحتی و مزایای درک شده بر شکل گیری نگرش به خرید آنلاین تاثیر قابل توجهی دارد.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !