این نشریه را در شبکه‌های علمی همراهی کنید:

لینکدین

ریسرچ گیت

پابلونز

آکادمیا

ارکید

مندلی

گوگل اسکالر

رتبه بندی عوامل موثر بر استرس شغلی کارکنان آموزش و پرورش با استفاده از روش ویکور فازی (مطالعه موردی : آموزش و پرورش شهرستان لنگرود)
دوره 4، شماره 2، تابستان 1401، صفحات 32 - 42
نویسندگان : مهران پور صفر سادات 1، رقیه نیک پیما چافی* 2، رقیه رهبری فتیده 3
1- دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مهندسی صنایع، دانشکده مدیریت و مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، اصفهان، ایران
2- فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، قزوین، ایران
3-
چکیده :
مدیریت در سازمان برای نیل به اهداف خود به دنبال استقرار نظامات و سیستم‌هایی می‌باشد تا فضای مساعد برای افزایش بهره‌وری را تضمین کند. از مهمترین این نظامات، سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان جهت بررسی رفتارها و قابلیت‌های آنان و رشد و شکوفایی آنان برای رسیدن به اهداف سازمان می‌باشد. در این مقاله با استفاده از روش ویکور فازی به ارزیابی عملکرد کارکنان آموزش و پرورش براساس استرس شغلی پرداخته شده است و سپس با استفاده از روش‌های آماری مناسب به تحلیل نتایج به دست آمده پرداخته شده است. پس از تعيين شاخص‌ها و اندازه‌گيري آن‌ها نياز به جمع‌بندي شاخص‌ها براي دستيابي به ميزان عملكرد هر واحد است. تعيين عملكرد هر کارمند در مقايسه با ساير کارمندان معني‌دار و قابل بررسي و اظهارنظر است. در پایان نتیجه‌گیری می‌شود که بین عملکرد کارکنان و استرس شغلی ارتباط معناداری وجود دارد.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !