تعداد دوره ها 6
تعداد شماره 21
تعداد مقالات 171
تعداد نویسندگان 325
تعداد مقالات ارسال شده 2159
تعداد مقالات رد شده 1860
درصد عدم پذیرش 69
درصد پذیرش 31
زمان پذیرش (روز) 120
تعداد پایگاه های نمایه شده 40
تعداد داوران 102

این نشریه را در شبکه‌های علمی همراهی کنید:

لینکدین

ریسرچ گیت

پابلونز

آکادمیا

ارکید

مندلی

گوگل اسکالر

تاثیرآموزش مشتری بر تبلیغات دهان‌به‌دهان: نقش رضایت از تخصص و لذت اشتراک دانش
دوره 7، شماره 1، 1404، صفحات 1 - 13
نویسندگان : فرنوش حاجی حسینی* 1

1 کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی، گرایش تجارت الکترونیک، دانشگاه پیام نور مرکز کرج، البرز، ایران

چکیده :
هدف این تحقیق بررسی نقش رضایت مشتری از تخصص درک شده و لذت بردن از اشتراک دانش بر تاثیرگذاری آموزش مشتری بر تبلیغات دهان به دهان بوده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهشی شامل مشتریان فروشگاه اینتر نتی مبلمان و دکوراسیون خوگر که حجم نمونه 384 نفر انتخاب و با پرسشنامه اقتباسی که روایی و پایایی آن تائید شده مورد سنجش قرارگرفته است. به‌منظور تجزیه‌وتحلیل داده‌ها جمعیت شناختی و استخراج شاخص‌های مرکزی از آمار توصیفی و نرم‌افزار 24 SPSS و برای تجزیه‌وتحلیل آمار استنباطی از مدل معادلات ساختاری و از نرم‌افزار PLS2 Smart استفاده ‌شده است. یافته‌‌های پژوهش نشان‌ می دهد که آموزش مشتری، تأثیر مثبت بر تبلیغات دهان به دهان دارد و برای مشتریانی که دانش قبلی کمتری در مورد موضوع آموزشی دارند و تمایل بیشتری به اشتراک‌گذاری دانش دارند، قوی‌تر است. یافته های فعلی به ادبیات آموزش مشتری و تبلیغات دهان به دهان اضافه می کند و بینش های مدیریتی را برای بهبود کمپین های تبلیغات دهان به دهان برندها ارائه می دهد.
کلمات کلیدی :
رضایت مشتری از تخصص درک شده، لذت بردن از اشتراک دانش، آموزش مشتری، تبلیغات دهان به دهان.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !