
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,016
-
تعداد نویسندگان1,953
-
مقالات پذیرش شده207
-
مقالات رد شده809
-
درصد پذیرش20.37%
-
درصد عدم پذیرش79.63%
-
زمان پذیرش (روز)91
-
پایگاههای نمایه شده49
-
تعداد داوران103
-
تعداد مشاهده مقالات891,818
تاثیرگذاری انواع وابستگی بر کیفیت خدمات به واسطه انواع برون سپاری
دوره 7، شماره 2، 1404، صفحات 76 - 90
1- کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد واحد قزوین، قزوین، ایران
2- استادیار گروه مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد واحد قزوین، قزوین، ایران
چکیده :
هدف: مطالعه تاثیر انواع وابستگی بر کیفیت خدمات به واسطه انواع برون سپاری فعالیت های لجستیک در شهرداری آبیک قزوین بوده است. روش شناسی پژوهش: این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی - پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری کارکنان شهرداری شهرستان ابیک که حجم نمونه 67 نفری از بین آن ها انتخاب و با پرسشنامه استاندارد که روائی و پایایی آن تائید شده مورد سنجش قرار گرفته است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها جمعیت شناختی و استخراج شاخص های مرکزی از آمار توصیفی و نرمافزار 24 SPSS و برای تجزیه و تحلیل آمار استنباطی از مدل معادلات ساختاری و از نرمافزار PLS2 Smart استفاده شده است. یافته ها: فرضیه اصلی ادعایی مبنی بر تأثیر انواع وابستگی بر کیفیت خدمات به واسطه انواع برون سپاری تائید شده است. نتیجه گیری: نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد تأثیر انواع وابستگی بر کیفیت خدمات به واسطه انواع برون سپاری تاثیر معنی دارد. وابستگی هدف بر متغیر بر برون سپاری عمومی تاثیر معنی داری نداشت. برون سپاری عمومی و پیشرفته بر کیفیت خدمات تاثیر معنی داری داشت ولی برون سپاری سفارشی بر متغیر کیفیت خدمات تاثیر معنی داری نداشت.
کلمات کلیدی :